View Poll Results: Which Pirate Game Do You Prefer?

Voters
16. You may not vote on this poll
  • Ship Battle

    11 68.75%
  • Capture the Flag

    5 31.25%
Results 1 to 14 of 14
  1. #1

    • Disney Dreams
    • Offline

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    .....
    Posts
    4,129

    Which Pirates Game Do You Like Better?

    I personally prefer Ship Battle, but what do you guys think?


    - I FINALLY got credits from a key!!! It was gold, and check this out:



    That is the FIRST time!!! Woot!
    Last edited by WDWGirl; 10-15-2006 at 02:55 PM.


  2. #2

    • Senior Minion
    • Offline

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    7,836

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    Quote Originally Posted by WDWGirl View Post
    I personally prefer Ship Battle, but what do you guys think?


    - I FINALLY got credits from a key!!! It was gold, and check this out:



    That is the FIRST time!!! Woot!
    ***cough cough*** pirates battle rocks and so do con and i ***cough cough**
    pirates i prefer
    think knew that

  3. #3

    • FallOut? where..!?
    • Offline

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Canada.,
    Posts
    3,645

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    lucky Im still on level one and I liek both if you could add that option? I was looking for you in the lobby but I saw on my list you were in the treasure room congrats anyways!
    the oc freak. <3*

  4. #4

    • Disney Dreams
    • Offline

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    .....
    Posts
    4,129

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    omg RIGHT NOW im playing pirates with Baby!!I can't get pics tho - too much lag... gosh VMK JUST CRASHED! ROFL this sounds confusing but its going on NOW!!!

    ***cough****Skate and Con rock Pirates****cough*****
    I need something for this cough..... *******cough cough*******
    I got it BAD!


  5. #5

    • FallOut? where..!?
    • Offline

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Canada.,
    Posts
    3,645

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    Uh huh..where's that banana-snot flavaoured cough medicine? Oh there it is -shoves down Con's mouth- All better? But I obvoiusly stink at both games but I finally got a bronze key..it was empty
    the oc freak. <3*

  6. #6

    • Disney Dreams
    • Offline

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    .....
    Posts
    4,129

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    Quote Originally Posted by xFallOut_Girlx View Post
    Uh huh..where's that banana-snot flavaoured cough medicine? Oh there it is -shoves down Con's mouth- All better? But I obvoiusly stink at both games but I finally got a bronze key..it was empty
    - throws up on xFallOut_Girlx -

    Oh NOW I feel better!!!


  7. #7

    • Vegetarian Disneylander
    • Offline

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sydney, Australia ... where there is no Magic Kingdom :(
    Posts
    2,309

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    I tend to prefer the battles, simply because it is more "old school"
    I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. - Bill Hicks


  8. #8

    • ~ Cheesin' ~
    • Offline

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    400 Miles From the Beach. The Perfect, Glorious Beach. Life is so depressing.
    Posts
    1,849

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    I perfer capture because there is a stragety involved.

  9. #9

    • Senior Minion
    • Offline

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    7,836

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    Quote Originally Posted by WDWGirl View Post
    omg RIGHT NOW im playing pirates with Baby!!I can't get pics tho - too much lag... gosh VMK JUST CRASHED! ROFL this sounds confusing but its going on NOW!!!

    ***cough****Skate and Con rock Pirates****cough*****
    I need something for this cough..... *******cough cough*******
    I got it BAD!
    ***cough cough i know we do cough***

    btw i've played with baby, a community leader and 2 other people and no duh I WON lmao
    :rofl:, might have been to lag for him rofl

  10. #10

    • Disney Dreams
    • Offline

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    .....
    Posts
    4,129

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    Quote Originally Posted by skateprincesariel View Post
    ***cough cough i know we do cough***

    btw i've played with baby, a community leader and 2 other people and no duh I WON lmao
    :rofl:, might have been to lag for him rofl


  11. #11

    • Brianna <3
    • Offline

    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Idk..-.-
    Posts
    838

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    Neither..I'm not good at pirates..at all. I end up losing credits rather than gaining more..lol

    Made by me

  12. #12

    • MiceChat Round-Up Crew
    • Godwin Glacier, Alaska
    • Offline

    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Woodland Hills, CA
    Posts
    7,773

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    I like Capture best... mainly because I'm better at it. There's some strategy involved with getting the flag, moving it to base, knowing when to let yourself be killed, etc. There are some interesting subtleties.

    I can do OK in battle and know now to duck and weave, etc. but sometimes the games can drag on when I'm dead and two pirates are just circling around the land trying to avoid each other for hours! Capture goes much quicker!

    I understand that there are more potential credits to be had in Battle, but with the quicker games and decent payoffs, I make more money in Capture.
    "Yesterday, a man walked up to me and said, 'Isn't it a shame that Walt Disney couldn't be here to see this?' and I said, "He did see this, that's why it's here."
    -Art Linkletter July 17, 2005-


    When you wish upon a star your dreams come true.


  13. #13

    • VMK-aholic
    • Offline

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    California, MD
    Posts
    167

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    I like both games. It just depends on my mood. I think to night is a ship battle night!
    It's not easy being green!
    LittlePookieBear on VMK

    Woot! Flying Carpet Magic! LOL!

  14. #14

    • RAWRR(:
    • Offline

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    newjersey<3
    Posts
    5,519

    Re: Which Pirates Game Do You Like Better?

    Ship battle but Capture the flag is nice once in a while

Similar Threads

  1. Help with Pirates game for Q
    By Mooshu in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-26-2007, 05:27 PM
  2. Pirates Game Help
    By bandgeek5476 in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 12-22-2006, 12:08 PM
  3. Pirates game
    By FRHSGuy in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-24-2006, 06:20 PM
  4. New Pirates Game - Help?
    By BigPigletFan in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 16
    Last Post: 10-15-2006, 11:04 AM
  5. Pirates game
    By danceguest in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 09-03-2006, 02:37 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •