Page 1 of 9 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 134

Thread: Report Cards D=

  1. #1

    • Lost in your eyes.
    • Offline

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Rhode Island <3
    Posts
    1,569

    Question Report Cards D=

    Omg omg omg.!
    I know all of you have gotten your report cards recently, so how about we talk about them grades.?
    Don't lie about 'em....nobody will care.
    Well, I will care about VMK's grades, hehe VMK, JUST KIDDING.!!! Or am I......

    Here's What Mine Looked Like (Thanks to this, I am no longer grounded.!!)

    English - B+
    English Enrichment (Don't ask what this class is, it's hard to explain) - B+
    Health Ed - A-
    Spanish - B+
    Algebra 1 - B+
    Chorus - A- (It's John's fault for the minus part, I SWEAR.!!!{John is my Sexy Beast[I am in 8th, he is in 7th]})
    Science - A
    Social Studies - B-
    Visual Arts - B+ <--- HAHA.!! This teacher put this as a comment "Mature and responsible" Wow, she doesn't really know me now then does she.?? Lmfao.


    Ok, your turn.!!

    |siggie:me|not very active on this site:sorry|
    ~ KelseaNicole ~

  2. #2

    • Never give in.
    • Offline

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    In tha hood
    Posts
    18,218

    Re: Report Cards D=

    Language Arts Ext. - A
    Spanish 1 - B+
    Physical Science - A
    World History - A
    P.E - A
    Orchestra - A
    Algebra 1 - B

    Heyy. I'm in eighth grade too! rofl
    ♥ "Don't care about all the pain in front of me
    'Cause I'm just trying to be happy." ♥




  3. #3

    • you can't scare me :D
    • Offline

    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Bay Area, CA
    Posts
    1,711

    Re: Report Cards D=

    gah.

    P.E - A
    Geometry B - A
    English - F
    U.S. History - A
    Video Production - B
    Adv. Computer Science - B
    formally known as:
    SkateboardP

  4. #4

    • formerly PretzelSouls!
    • Offline

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    805,CA
    Posts
    4,772

    Re: Report Cards D=

    My current grades:
    Spanish - A
    Calculus Tutor - A
    Culinary Expert Class - A
    AP English: A- [[I swear this teacher is out to get me :\]]


    And these are all my classes...it would be nice if they would stop swapping them though -_-
    "Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined." -Henry David Thoreau


  5. #5

    • Same Name On VMK
    • Offline

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    You have no right to ask me that question!
    Posts
    492

    Re: Report Cards D=

    four A's and a B!
    When life throws you lemons, eat them I mean what else do you do with lemons? Well I guess you could make lemonade but what if you don't have the necessary materials. Yeah... you should just eat the lemons. Unless your anti-lemonistic then don't. Is that even a word. I think it is. Maybe it's not. Ok google give me your best shot. Ok that is not a word. Its okay. Now back to anti-lemonistic, nope thats not a word either. I am hungry. I want a lemon. By the way if you are still reading this, take a look at yourself and say "Is this message worth it" because I don't think it is. I mean your should just stop reading right now. Now. Now I say! Fine want to play like that then let's do this over again. When life throws you lemons, eat them I mean what else do you do with lemons? Well I guess you could make lemonade but what if you don't have the necessary materials. Yeah... you should just eat the lemons. Unless your anti-lemonistic............... ok your not worth it am stopping right now. Now.

    The End
    ??????????
    Yeah the end. You heard me.
    What your still reading! Get out of my head!!! Please. Ok you know I try to make this as clear as possible. I don't like to type this long. But you keep reading so I guess I have to. Yes 343 words have been typed in this signature take that humanity! Now it is 356. Or maybe it is only 2?? I don't know but oh well.


  6. #6

    • ForEverLiveStrong
    • Offline

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    ???
    Posts
    624

    Re: Report Cards D=

    all A's
    lol
    And no im not a nerd! lol

    ~Allitalianboy

    ___ HOST_ForEverLiveStrong

    _______ JK LOL

  7. #7

    • Call Me Larry (:
    • Offline

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    NorCal.
    Posts
    2,163

    Re: Report Cards D=

    Algebra 1: A
    Bible: B-
    Biology: B-
    Choir: A
    Drama: A
    English: B+
    Geography: B-
    Spanish: A-
    *Made By Allie.

  8. #8

    • Lost in your eyes.
    • Offline

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Rhode Island <3
    Posts
    1,569

    Re: Report Cards D=

    Dang...ya'll have more A's than B's.
    I feel like crap now, thank you, thank you so much.

    |siggie:me|not very active on this site:sorry|
    ~ KelseaNicole ~

  9. #9

    • Same Name On VMK
    • Offline

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    You have no right to ask me that question!
    Posts
    492

    Re: Report Cards D=

    No Problem! lol
    When life throws you lemons, eat them I mean what else do you do with lemons? Well I guess you could make lemonade but what if you don't have the necessary materials. Yeah... you should just eat the lemons. Unless your anti-lemonistic then don't. Is that even a word. I think it is. Maybe it's not. Ok google give me your best shot. Ok that is not a word. Its okay. Now back to anti-lemonistic, nope thats not a word either. I am hungry. I want a lemon. By the way if you are still reading this, take a look at yourself and say "Is this message worth it" because I don't think it is. I mean your should just stop reading right now. Now. Now I say! Fine want to play like that then let's do this over again. When life throws you lemons, eat them I mean what else do you do with lemons? Well I guess you could make lemonade but what if you don't have the necessary materials. Yeah... you should just eat the lemons. Unless your anti-lemonistic............... ok your not worth it am stopping right now. Now.

    The End
    ??????????
    Yeah the end. You heard me.
    What your still reading! Get out of my head!!! Please. Ok you know I try to make this as clear as possible. I don't like to type this long. But you keep reading so I guess I have to. Yes 343 words have been typed in this signature take that humanity! Now it is 356. Or maybe it is only 2?? I don't know but oh well.


  10. #10

    • I Miss VMK So Much...
    • Offline

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    California
    Posts
    702

    Re: Report Cards D=

    Industrial Arts: A-
    Algebra I Honors: C
    Social Studies: A-
    English Honors: A-
    P.E. Co-Ed: A
    Science: A
    Currently suffering from VMK deceasement disorder, aka. "I Miss VMK."

  11. #11

    • Never give in.
    • Offline

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    In tha hood
    Posts
    18,218

    Re: Report Cards D=

    oyster is purty smart! LOL
    ♥ "Don't care about all the pain in front of me
    'Cause I'm just trying to be happy." ♥




  12. #12

    • Release the Magic in you!
    • Offline

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    a place :)
    Posts
    1,677

    Re: Report Cards D=

    All A's! 9th grade is easy in my opinion! lol. if you call me a nerd, prepare to die!!! hehe..
    VMK was a good memory, won't be forgotten. But just because a games gone does not mean I am

  13. #13

    • Minion
    • Offline

    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    4,596

    Re: Report Cards D=

    A to A+'s


  14. #14

    • Woot!
    • Offline

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    in the pirate game lobby
    Posts
    2,275

    Re: Report Cards D=

    aww play.a what happened in english

    My grades
    3D computer animation- A
    Biology- B
    Algebra- B
    Swim PE- A
    English- B-
    English Prep- B
    *Thecoolestaw*

  15. #15

    • Haha. Mud is great :] <3
    • Offline

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The biggest little city in the world...
    Posts
    830

    Re: Report Cards D=

    hehe... here i go.



    0 period--DD (Damonte Dialog)- B-
    Reading - A-
    Science- C
    English- F {teacher hates me}
    P.E- A+
    Industrial Arts- A
    Social Studies- C-
    Math- C-
    ----Heather
    vmk name: Heather_Princess


Page 1 of 9 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. VMK cards at WDW?! help!
    By earsandall in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 12-15-2007, 06:51 AM
  2. Credit cards/debit cards now accepted at Tiki Juice Bar!
    By SkipperStandUp in forum Disneyland Resort
    Replies: 52
    Last Post: 06-06-2007, 10:58 PM
  3. VMK Cards..
    By KrazyMagic in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 09-21-2006, 09:10 PM
  4. VMK cards
    By Ranger Rick in forum Disney Interactive and Game Industry Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 03-12-2006, 03:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •