Page 1 of 6 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 84
  1. #1

    • They wanna know, HO!
    • Offline

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Dayton, OH
    Posts
    860

    Family Guy Is Back!

    Yes, the time many of us have been waiting for is finally here: new episodes of Family Guy! YES! 35 new episodes are comming our way starting tonite! Watch 9pm EST on FOX!
    ...a vaguely celtic music fills the air...

  2. #2

    • Member
    • Offline

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    The Belafonte
    Posts
    481
    im excited but the promos they have been showing of stewie which feature clips from the show havent been that funny...i hope theyll be as good as the last seasons.

  3. #3

    • MiceChat News Team
      MiceChat Round-Up Crew
      MiceChat Administrator
    • MiceChat Contributer
    • Offline

    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    3,042
    Blog Entries
    4
    It's gonna be so FREEAKIN' SWEEEEET!!!!

  4. #4

    • I Hug My Tapirs
    • Offline

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Issaquah, WA
    Posts
    897
    I am SO ready for it! My night has been set aside, and all panicky thoughts of my homework are banished. Bring it on!
    "I don't need intelligent drugs because I don't know what they are. But I will put anything into my mouth that is given to me, whether it's supposed to go there or not. Because... I'm different."


  5. #5

    • Smells like beer
    • Offline

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Monkey Sex
    Posts
    4,639
    I saw the new episode on some guys laptop while waiting for concert tickets last weekend. It's freakin sweet! Let me just say Pinocchio and Gepetto have an unforgetable moment.
    I find it hard
    It's hard to find
    Oh well, whatever, nevermind

  6. #6

    • me.
    • Offline

    Join Date
    Apr 2005
    Location
    LA
    Posts
    500
    aaaahhhhh!!! It is going to be amazing! Stewie is going to rock. (Damn you all to hell!!)

  7. #7

    • Smells like beer
    • Offline

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Monkey Sex
    Posts
    4,639
    Quote Originally Posted by DisneyMania!
    aaaahhhhh!!! It is going to be amazing! Stewie is going to rock. (Damn you all to hell!!)
    I love Stewie. He's my favorite character. Peter owns this episode though.
    I find it hard
    It's hard to find
    Oh well, whatever, nevermind

  8. #8

    • Greetings, Program!
    • Offline

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    3,176
    Lois Griffin: Peter, what did you promise me last night?
    Peter Griffin: That I wouldn't drink at the stag party.
    Lois Griffin: And what did you do?
    Peter Griffin: Drank at the stag pa -... Whoa! I almost walked right into that one.

    "The old man's gonna knock on the sky. Listen to the sound."

    AP'er since 2004. Yup.....I'm one of THEM.

  9. #9

    • Greetings, Program!
    • Offline

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    3,176
    Damn you, damn the broccoli, and damn the Wright Brothers!!

    "The old man's gonna knock on the sky. Listen to the sound."

    AP'er since 2004. Yup.....I'm one of THEM.

  10. #10

    • Smells like beer
    • Offline

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Monkey Sex
    Posts
    4,639
    "Yes hello 911. yea its Quagmeyer, yes its in the window this time."

    "Does this look like a Q to you...........How bout now."
    I find it hard
    It's hard to find
    Oh well, whatever, nevermind

  11. #11

    • They wanna know, HO!
    • Offline

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Dayton, OH
    Posts
    860
    Quote Originally Posted by LightBeer
    I saw the new episode on some guys laptop while waiting for concert tickets last weekend. It's freakin sweet! Let me just say Pinocchio and Gepetto have an unforgetable moment.
    I have it too. It's great.

    First line from Stewie this season is also one of my favorites, "Oh, it's good to have land."
    ...a vaguely celtic music fills the air...

  12. #12

    • Doing it with a flair
    • Offline

    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Portobello Road
    Posts
    801
    Giggidy giggidy giggidy!!! Just a few more hours!
    Eglantine, Eglantine, oh how you shine!
    I don't believe in giving animals ridiculous names. I call him Cosmic Creepers...
    ...and if you've got no other choice, you know you can follow my voice...

  13. #13

    • I was deleted.
    • Offline

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    13,187
    Am I the only one who is annoyed by that show? Especially that kid. I'd rather watch Telebubbies. I would get more out it. Eh, that's just me. But I hope you all enjoy your little show and the new episodes. And yes, only a few more hours since the 2nd Simpsons is on here in Minnesota.

  14. #14

    • Greetings, Program!
    • Offline

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    3,176
    Quote Originally Posted by BigPigletFan
    Am I the only one who is annoyed by that show? Especially that kid. I'd rather watch Telebubbies. I would get more out it. Eh, that's just me. But I hope you all enjoy your little show and the new episodes. And yes, only a few more hours since the 2nd Simpsons is on here in Minnesota.
    Yep.....we'll be laughing our butts off - and don't you wish you were us?
    "The old man's gonna knock on the sky. Listen to the sound."

    AP'er since 2004. Yup.....I'm one of THEM.

  15. #15

    • Smells like beer
    • Offline

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Monkey Sex
    Posts
    4,639
    Quote Originally Posted by BigPigletFan
    Am I the only one who is annoyed by that show? Especially that kid. I'd rather watch Telebubbies. I would get more out it. Eh, that's just me. But I hope you all enjoy your little show and the new episodes. And yes, only a few more hours since the 2nd Simpsons is on here in Minnesota.
    But Piglet, Pinocchio is in this episode. Come on, just watch it.
    I find it hard
    It's hard to find
    Oh well, whatever, nevermind

Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. Family Feud - Simpsons vs Family Guy
    By AidensDaddy in forum Disney Media Networks and TV Industry Discussion
    Replies: 27
    Last Post: 10-09-2009, 06:56 AM
  2. [Other] Just back--large family had a great trip!
    By CatFromOuterSpace in forum Tokyo Disney Resort
    Replies: 7
    Last Post: 07-01-2009, 05:32 AM
  3. [Trip Report] Me and my Lovely Family just got back the rockin DCA Halloween Party.................
    By DCAfanatic in forum Disneyland Resort
    Replies: 3
    Last Post: 11-01-2008, 08:39 AM
  4. Have you ever read a book from back to front and back again?
    By Barbaraann in forum Disney and Industry Theatrical, Music and Publishing Discussion
    Replies: 13
    Last Post: 07-21-2007, 08:15 PM
  5. Swiss Family Robinson heading back to the Big Screen!(Merged)
    By Xharryb in forum MiceChat News Archive
    Replies: 14
    Last Post: 07-14-2005, 05:39 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •